سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای کرکره برقی – بخش یک

کسب و کار یا خانه خود را ایمن سازی کنید

کرکره برقی می‌توانند ذهن شما را در زمینه محافظت از کسب و کار و پنجره‌هایی با کرکره برقی در زمینه محافظت از خانه شما آسوده کنند. در حقیقت از بین بیش از 10،000 مورد نصب شده در خانه‌ها، تنها 7 مورد تلاش برای شکست و نفوذ به خانه گزارش شده که هیچ یک از آنها موفق آمیز نبوده است! که جزء ویژگی‌های منحصر به فرد درب‌های کرکره‌ای به حساب می‌آید.

علاقه دارید چگونه خانه یا کسب و کارتان را ایمن سازی کنید تا بتوانید با آرامش ذهنی بیشتری بر روی اهداف مهم‌تر در زندگی‌تان تمرکز کنید؟ پنجره‌هایی با کرکره برقی می‌توانند این امکان را به شما بدهند.

 

کاهش سر و صدا با کرکره برقی

چگونه می‌خواهید خانه یا کسب و کارتان را به مکانی بسیار آرام تبدیل کنید و خودتان را از سر و صدا و دغدغه‌های جهان خارجی جدا کنید: سر و صدای کمتر، آرامش بیشتر، آشفتگی کمتر و ذهنی آرام‌تر، تمام این موارد با نصب کرکره برقی امکان‌پذیر خواهد بود.

سر و صدای کمتر و آرامش بیشتر، این چیزی است که شما می‌توانید هنگام استفاده از کرکره برقی انتظار داشته باشید. با توجه به ویژگی‌های شگفت انگیز کاهش سر و صدا توسط این درب‌ها می‌توانید از سر و صدای ناشی از عبور ترافیک و یا همسایگان پر سر و صدا و حیوانات خانگی آنها در امان باشید.

پتانسیل کاهش 80? از سر و صدای فضای خارجی یک عدد تصادفی نیست بلکه ما باید به احترام این قابلیت کلاه از سر خود برداریم! یک آزمایش جامع بر روی محصولات ما انجام شده است و در اینجا می‌توانید برخی از نتایج را مشاهده کنید:

نصب موثر برای کاهش سر و صدا

کرکره‌های برقی میزان سر و صدا را به شدت کاهش می‌دهند، اما نمی‌توانند از ورود صدا به خانه شما از راه‌های دیگر جلوگیری کنند. کاهش موثر سر و صدای مطلوب با استفاده از یک درزگیر سیلیکونی بین چارچوب درب و و دیوار به دست می‌آید. برای توسعه این تاثیر در کل خانه باید درزگیری به درستی در تمام بخش‌ها انجام شده تا اطمینان حاصل شود که هیچ شکاف هوایی برای نفوذ هوا و صدا وجود ندارد.

این شکاف‌های هوا به طور قابل ملاحظه‌ای تاثیر کرکره برقی را کاهش می‌دهند به طوری که مزایای کاهش سر و صدا به اندازه کافی آشکار نخواهد بود. تخمین کاهش سر و صدا بر اساس کاهش اندازه گیری شده در دسی بل ورودی به خانه بر اساس آزمون‌های دانشگاهی انجام می‌شود به طوری که هر 10 دسی بل بیانگر 50? کاهش در نویز در نظر گرفته می‌شود.

از 80? کاهش سر و صدا با استفاده از پنجره‌های ما همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی لذت ببرید. به همین ترتیب، مشتریانی که علاقه‌مند به کرکره برقی داخلی هستند، می‌توانند به همان اندازه از مزایای کاهش سر و صدا ایجاد شده توسط پنجره‌هایی با کرکره‌های برقی ما همراه با صرفه‌جویی در انرژی بهره ببرند. با استفاده از این محصولات از 80? کاهش سر و صدا لذت ببرید.

 

حریم خصوصی و کنترل نور

آیا شما از همسایگان پر سر و صدا و بیگانگان اطراف خانه خود رنج می‌برید؟ آیا می‌خواهید نور اضافی وارد شده به اتاق خود را کنترل کنید؟

کرکره برقی راه حل‌های متنوعی برای مسائل مربوط به حریم خصوصی در داخل خانه یا کسب و کار شما ارائه می‌دهند. آیا شما به یک اتاق سینمای تاریک برای خواب شبانه آرام و بدون سر و صدا به دور از چراغ خیابان‌ها یا خواب آرامش بخش در طول روز بدون مزاحمت تابش خورشید علاقه دارید؟ این درب‌ها همچنین راه حل‌های زیادی را برای کنترل نور ورودی به خانه شما ارائه می‌دهند تا چیزی که نمی‌خواهید یا به آن نیاز ندارید را مسدود کنند.

تاریکی کامل

کرکره‌های برقی موارد زیر را ارائه می‌دهند؛ حریم خصوصی، روشنایی کامل، تاریکی کامل، کنترل نور و کاهش تابش خورشید. صرفه جویی در انرژی با استفاده از پنجره‌هایی با کرکره‌های برقی می‌تواند شما را در زمینه کنترل نور و حفظ حریم خصوصی که به آن نیاز دارید کمک کنند. آنها به طور کامل تمام مناظر غیر مطلوب و نورهای ورودی غیرضروری به اتاق شما را مسدود می‌کنند.